Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Itoshii Barendrecht. Meer weten? Ontdek meer
Inge
25 jun 2026 om 7:47
4 pokebowls, goed gevuld en lekker van smaak!
Tineke
24 jun 2026 om 20:32
Het eten was heerlijk. We hebben er alleen wel 2 uur op moeten wachten. Dat is niet ok. Graag waren we ingelicht hierover met de vraag of we zo lang wilden/konden wachten. Dit maakt het twijfelachtig of we een volgende keer weer bij hen bestellen.
corine
24 jun 2026 om 9:03
De pokebowls zijn erg lekker. Maar de sushi die ik gisteren had was helaas niet lekker.
Bert
23 jun 2026 om 20:22
Heel erg vers
Hanny
21 jun 2026 om 0:14
het was heerlijk op tijd bezorgd .
Naomi
17 jun 2026 om 20:24
de Sushi was lekker alleen de bezorging duurde lang ik had om half 6 aangegeven en ze kwamen het pas om 6 uur bezorgen. dus het eten was goed maar niet de bezorging.
Fleur
17 jun 2026 om 17:22
Het was helaas erg droog en viel erg tegen. De sushi was ook niet meer warm.
Arni
14 jun 2026 om 20:24
Het was erg lekker, en goed van smaak.
Marian
12 jun 2026 om 19:27
ja lekkere sushi
Sherief
9 jun 2026 om 21:41
lekker en verse sushi!
Hester
9 jun 2026 om 16:05
Heerlijk
Franky
6 jun 2026 om 20:21
Het was koud en smakte naar oud vlees.