Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Itoshii Barendrecht. Meer weten? Ontdek meer
corine
24 jun 2026 om 9:03
De pokebowls zijn erg lekker. Maar de sushi die ik gisteren had was helaas niet lekker.
Bert
23 jun 2026 om 20:22
Heel erg vers
Hanny
21 jun 2026 om 0:14
het was heerlijk op tijd bezorgd .
Naomi
17 jun 2026 om 20:24
de Sushi was lekker alleen de bezorging duurde lang ik had om half 6 aangegeven en ze kwamen het pas om 6 uur bezorgen. dus het eten was goed maar niet de bezorging.
Fleur
17 jun 2026 om 17:22
Het was helaas erg droog en viel erg tegen. De sushi was ook niet meer warm.
Arni
14 jun 2026 om 20:24
Het was erg lekker, en goed van smaak.
Marian
12 jun 2026 om 19:27
ja lekkere sushi
Sherief
9 jun 2026 om 21:41
lekker en verse sushi!
Hester
9 jun 2026 om 16:05
Heerlijk
Franky
6 jun 2026 om 20:21
Het was koud en smakte naar oud vlees.
Noa
5 jun 2026 om 22:58
Heerlijk eten bestel hier eigenlijk altijd!
S
4 jun 2026 om 21:59
prima spul goed verpakt en dus goed warm