ITOSHII BARENDRECHT

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1534 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Itoshii Barendrecht. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 9:03 De pokebowls zijn erg lekker. Maar de sushi die ik gisteren had was helaas niet lekker.
23 jun 2026 om 20:22 Heel erg vers
21 jun 2026 om 0:14 het was heerlijk op tijd bezorgd .
17 jun 2026 om 20:24 de Sushi was lekker alleen de bezorging duurde lang ik had om half 6 aangegeven en ze kwamen het pas om 6 uur bezorgen. dus het eten was goed maar niet de bezorging.
17 jun 2026 om 17:22 Het was helaas erg droog en viel erg tegen. De sushi was ook niet meer warm.
14 jun 2026 om 20:24 Het was erg lekker, en goed van smaak.
12 jun 2026 om 19:27 ja lekkere sushi
9 jun 2026 om 21:41 lekker en verse sushi!
9 jun 2026 om 16:05 Heerlijk
6 jun 2026 om 20:21 Het was koud en smakte naar oud vlees.
5 jun 2026 om 22:58 Heerlijk eten bestel hier eigenlijk altijd!
4 jun 2026 om 21:59 prima spul goed verpakt en dus goed warm